Ексклюзивний дистриб’ютор шведського малярного інструменту ANZA в Україні, компанія «Фарби Колорит», організувала тренінг з продукції торгової марки для співробітників і клієнтів компанії, який відбувся 12 лютого в Києві. Це перший зовнішній тренінг в історії компанії Orkla House Care. До цього концерн практикував проведення навчань лише на «своїй території». Організаторам вдалося не тільки домовитися про проведення заходу в Києві, але й вмістити дводенну навчальну програму в один день. Коротко, інформативно, цінно – це девіз відбувшогося івенту.
Тренінг проходив в форматі «20% теорії, 80% практики». Спікери- менеджер міжнародного ринку Хенрік Аасгард, бренд-менеджер Розанна Поуп, директор напрямку ANZA Industrial Йостен Брекка- розкрили секрети оцінки якості інструменту, продемонстрували властивості незмінних лідерів продажів, а також поділилися новими напрацюваннями від творців ТМ ANZA.Всі бажаючі мали можливість оцінити ефективність роботи з інструментом марки, порівняти кисті різних лінійок, провести сrash тести продукції, відчути важливість ергономіки в роботі маляра, переконатися в необхідності дотримання рекомендованих технік забарвлення.
На зустрічі було піднято не тільки питання підбору відповідного інструменту, але також наявності набору інструментів під кожну задачу. Наприклад, для того, щоб пофарбувати стіни в кімнаті потрібно мінімум 5 інструментів!
Кульмінацією заходу стала презентація унікальної лінійки продукції ANZA Industrial, створеної спеціально для роботи з промисловими об’єктами, і відмінно підходять для нанесення одне і двокомпонентних лакофарбових матеріалів.